Kontaktirajte nas ->

Odlična priložnost za podjetja

Avatar objavil BlaM v Ugodnosti 27.05.2020
Promocijski vavčer

Če še niste prisotni na spletu ali bi svojo prisotnost radi okrepili, lahko z vavčerjem za digitalni marketing uveljavljate možnost sofinanciranja izdelave spletnih strani, spletnih trgovin, mobilnih aplikacij in spletnih platform.

Povrnjenih tudi do 8.500 €

Minimalna subvencija za katero lahko zaprosite znaša 500 €.

Maksimalna višina subvencije je odvisna od vrste projekta:

  • 1.500,00 € za spletno stran,
  • 2.500,00 € za spletno trgovino,
  • 2.000,00 € za izdelavo mobilne aplikacije,
  • 2.500,00 € za rezervacijsko platformo.

Obdobje upravičenosti stroškov za subvencijo bo trajalo do 30. 9. 2023. Podjetju se lahko v tem javnem pozivu (Vavčer za digitalni marketing) izplača v celotnem obdobju največ do 8.500,00 €.

Ali se lahko prijavite tudi vi?

Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja, registrirana v Sloveniji, ki izpolnjujejo vse razpisane pogoje, ki so objavljeni na strani Slovenskega podjetniškega sklada (https://podjetniskisklad.si/sl/produkti-sklada/sps-dvojcekdpora-pri-produktih/vavcerski- sistemi/vavcer-za-digitalni-marketing).

Roki za oddajo zahtevkov

Zadnji rok za oddajo zahtevkov za izplačilo sredstev v letu 2020 je 31. 10. 2020, v letu 2022 31. 10. 2022 in v letu 2023 30. 9. 2023.

Postopek prijave je enostaven!

Za izvedbo svojega spletnega projekta (spletna stran, spletna trgovina, aplikacija, rezervacijski sistem) lahko izberete izključno izvajalca, objavljenega v katalogu izvajalcev (https://dihslovenia.si/strokovnjaki/), ki ga vodi DIH Slovenije.

Ko izberete izvajalca, ga kontaktirate in se z njim dogovorite glede vseh možnosti izvedbe. Z izvajalcem skupaj začrtata projekt, izpolnite vlogo in jo posredujete na Slovenski podjetniški sklad, ki vas bo praviloma v roku 15 delovnih dni od prejema vloge obvestil o odločitvi glede dodelitve sredstev.

Sledil bo podpis pogodbe s Slovenskim podjetniškim skladom. Po podpisu pogodbe morate v 6 mesecih izvesti vse potrebne aktivnosti in Slovenskemu podjetniškemu skladu posredovati zahtevek za izplačilo.

Pri izvajanju projekta je treba za vsako aktivnost upoštevati minimalne zahteve.

Ko je projekt zaključen, pošljete povezavo vaše nove spletne strani/aplikacije/trgovine/platforme na DIH Slovenije, da pridobite pozitivno mnenje. Ko prejmete pozitivno mnenje ga posredujete še Slovenskemu podjetniškemu skladu.

Ker izpolnjujemo vse strokovne kriterije in zahteve, ki so jih postavili na DIH-u, smo v katalogu tudi ekipa BlaM Technologies. Če želite sodelovati z nami, vam bomo pri prijavi z veseljem priskočili na pomoč.